• Voor 17:00 besteld, zelfde dag verzonden
  • Makkelijk en gratis retourneren (NL)
  • Eenvoudig betalen met iDeal, Creditcard of Bancontact


    Retourneren

    KAN IK MIJN BESTELDE PRODUCT(EN) RETOURNEREN?

    Bent u niet tevreden over een geleverd product, of is de maat niet goed? Zo goed als alle producten kunnen geretourneerd worden. U kunt de producten binnen 14 dagen na levering, met de originele labels aangehecht en in de originele verpakking retourneren. Dit geldt ook voor afgeprijsde producten. U hebt de mogelijkheid het product thuis te passen. Echter, als het product gebruikt, beschadigd en/of gewassen is, kunnen wij het helaas niet terugnemen.

     



    WAT KAN NIET GERETOURNEERD WORDEN?

    - Gedragen, gebruikte, beschadigde en/of gewassen producten.
    - Producten die niet in de originele staat verkeren.
    - Producten zonder labels en/of originele verpakking.



    HOE WERKT RETOURNEREN?

    U kunt het product per post terugsturen naar de winkel, maar u kunt het product ook zelf terugbrengen.  Zodra het product in de winkel is afgeleverd, ontvangt u een e-mail. Het totaalbedrag van het product/de producten inclusief verzendkosten, wordt dan binnen 5 werkdagen teruggestort op uw rekening.



    KAN IK MIJN BESTELDE PRODUCT OOK RUILEN?

    De mogelijkheid bestaat een gekocht product te ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat of kleur, mits het product niet gedragen is en de labels er nog aan hangen. Neem hierover even contact op via 071-5766020 of stuur een email naar [email protected]



    WAT KOST RETOURNEREN?

    Het retourneren is gratis. U kunt uw pakket aanmelden via onze retourenservice. U meldt het pakket aan via https://dewitmode.shipping-portal.com. Hiervoor heeft u uw barcode van uw ontvangen pakket ( via de email ontvangen) en postcode nodig. U ontvangt een label die u op het pakket kunt plakken en dit pakket kunt u bij een PostNL punt afgeven.

    Brengt u het product/de producten zelf terug naar de winkel, dan zijn hier vanzelfsprekend ook geen kosten aan verbonden.

     



    WANNEER ONTVANG IK DE RETOURBETALING?

    Zodra het product in de winkel is afgeleverd en wij de retour hebben geaccepteerd, ontvangt u een e-mail. Het totaalbedrag van het product/de producten inclusief eventuele verzendkosten wordt dan binnen 5 werkdagen teruggestort op uw rekening. Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee u de betaling heeft gedaan. Het bedrag kan dus teruggestort zijn op uw bankrekening of creditcardrekening. Het kan een dag duren voordat de terugbetaling zichtbaar is. Dat is afhankelijk van bank/creditcardmaatschappij/enz.

    Ook als u zelf de retour in de winkel afgeeft wordt deze teruggestort op de rekening waarmee de betaling van de bestelling hebt gedaan. Het is helaas niet mogelijk om de retourbetaling in de winkel te ontvangen.

     



    OVERIGE VRAGEN

    Heeft u specifieke vragen over het retourneren of vragen over het ruilen van een product? Neem dan contact met ons op via [email protected] of via telefoonnummer 071 - 5766020.

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0